Tekst: Aldona Kopkiewicz

Reżyseria i choreografia: Cezary Tomaszewski

Scenografia i kostiumy: BRACIA (Agnieszka Klepacka + Maciej Chorąży)

Stylizacja fryzur: Kacper Rączkowski

Światło: Antoni Grałek

Opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne: Weronika Krówka

Muzyka: Abba, Aguilera, Beethoven, Couperin, Czajkowski, Debussy, Dowland, Eurythmics, Handel, S. Joplin, Mozart, Ponchielli, Purcell, Reichgott, Spears, Wagner

Asystentki reżysera i współpraca dramaturgiczna: Marta Aksztin, Klaudia Hartung-Wójciak 

Inspicjent: Iwona Skiba

Zdjęcia: Natalia Kabanow

Obsada: Weronika Krówka [g], Joanna Łaganowska, Rozalia Mierzicka, Irena Wójcik, Włodzimierz Dyła [g], Rafał Kosowski, Filip Perkowski, Dariusz Skowroński, Piotr Tokarz

G
D
Y
B
Y

P
I
N
A

N
I
E

P
A
L
I
Ł
A

T
O

B
Y

Ż
Y
Ł
A

PREMIERA 12 MAJA 2017 NA DUŻEJ SCENIE
CZAS TRWANIA: 90 MIN

OSTATNI SPEKTAKL PINY BAUSCH NA SCENIE SZANIAWSKIEGO.

INTERDYSCYPLINARNY ARTYSTA CEZARY TOMASZEWSKI TWORZY Z WAŁBRZYSKIM ZESPOŁEM NOSTALGICZNY I PEŁEN POCZUCIA HUMORU HOŁD DLA WIELKIEJ ARTYSTKI. W MGIEŁCE PAPIEROSOWEGO DYMU – PONIEWAŻ WSZYSCY AKTORZY RZUCAJĄ PALENIE, POWSTAŁ SPEKTAKL Z POGRANICZA DOKUMENTU, BIOGRAFII, KONCERTU, TEATRU TAŃCA I FARSY.

O NAŁOGU TYTONIOWYM I NAŁOGOWYM ROBIENIU SZTUKI, UZALEŻNIENIU OD TYTONIU I OD WŁADZY,

OD CHARYZMATYCZNEGO LIDERA. O POCZUCIU STRATY I O ŻAŁOBIE. I O WAŁBRZYSKIM WUPPERTALU, TAŃCU, I PINIE BAUSCH.

 

„NIE INTERESUJE MNIE JAK PORUSZAJĄ SIĘ TANCERZE, ALE CO NIMI PORUSZA” – PINA BAUSCH.

N
A
G
R
O
D
Y