Artystyczne strategie otwartości w kontakcie z nieprzewidywalnym

W marcu 2017 roku japoński artysta Akira Takayama i architekt Keigo Kobayashi zmieniają Künstlerhaus Mousonturm we Frankfurcie w filię swojego McDonalds Radio University. Budynek teatru zaczyna z zewnątrz przypominać jedną z restauracji globalnie działającej sieci oferującej fast food, co po raz pierwszy w historii tej instytucji budzi dobrowolne i ofensywne wręcz zainteresowanie ze strony dzieci i młodzieży. Marcus Droß w swojej prezentacji przedstawi szereg międzynarodowych projektów, które we frankfurckim Künstlerhaus Mousonturm w radykalny sposób zadają pytania o stopień zamknięcia teatru i o możliwości jego otwarcia (również) na młodą i transpokoleniową publiczność, a także apelują o wprowadzenie nowych perspektyw.

 

Dodaj swój komentarz:
IMIĘ
E-MAIL

Z powodu ochrony przed spamem Twój komentarz zostanie wyświetlony po akceptacji przez administratora strony.